Prosím počkejte chvíli...
Nepřihlášený uživatel
Nacházíte se: VŠCHT PrahaCeloživotní vzdělávání → Odborné kurzy (profesní, certifikační) → Ústav ekonomiky a managementu - odborné kurzy → Certifikovaný manažer digitálního nákupu
iduzel: 55288
idvazba: 64233
šablona: stranka_ikona
čas: 8.8.2020 13:45:41
verze: 4671
uzivatel:
remoteAPIs:
branch: trunk
Obnovit | RAW

Certifikovaný manažer digitálního nákupu

Certifikovaný manažer digitálního nákupu pro velké a nadnárodní korporace

Certifikovaný manažer digitálního nákupu pro střední a menší firmy

Certifikovaný manažer digitálního nákupu pro veřejný sektor

 Kurz bude realizován pro každou cílovou skupinu zvlášť.

Anotace:

Cílem kurzu je (1.) seznámit účastníky s pokročilými nákupními metodami jako řízení potřeb, práce se specifikací, řízení vztahů s interními i externími partnery, inovační management, udržitelný nákup nebo kontinuální zlepšování nákupu, (2.) a současně poskytnout ucelený pohled na digitalizaci nákupu z hlediska požadavků organizace, existujících nástrojů, využití těchto nástrojů v praxi, vytvoření digitální strategie nákupu a její úspěšnou realizaci v organizaci.

Profil absolventa:

  • Typickým absolventem kurzu zaměřeného na velké a nadnárodní korporace je nákupčí nadnárodní společnosti, který již zná základní nákupní nástroje a procesy, a potřebuje se získat znalosti a dovednosti v oblasti pokročilých nákupních metod a využití digitálních nástrojů v organizaci.
  • Typickým absolventem kurzu zaměřeného na střední a menší firmy je zkušený nákupčí nebo manažer nákupu, který chce nákup ve své firmě posunout na vyšší úroveň díky pokročilým nákupním technikám a díky smysluplné digitalizaci nákupních procesů
  • Typickým absolventem kurzu zaměřeného na Veřejný sektor je zkušený pracovník veřejných zakázek nebo vedoucí oddělení veřejných zakázek, který chce profesionalizovat veřejné zadávání ve své organizaci a připravit ji na digitalizaci nákupních činností.

 Seznam vzdělávacích modulů:

  1. Anatomie současného nákupu: Současný stav z hlediska Sofistikovanosti a Digitalizace nákupu.
  2. Řízení nákupu na úrovni kategorie
  3. Nákupní proces: řízení vztahů s interním zákazníkem a Procure-to-pay.
  4. Operativní nákup: soustavné zlepšování a e-katalogy.
  5. Řízení vztahů s dodavateli
  6. Řízení specifikace: design-to-cost, inovační management, elektronizace work-flow
  7. VII. Řízení potřeb organizace a využití dat v nákupu
  8. VIII. Řízení ceny, rizika a compliance plus e-aukce
  9. Nákup 4.0 a řízení změny v nákupu
  10. Strategické plánování v nákupu a digitální strategie nákupu

Předpokládaný termín realizace: od října 2020

Obsah kurzu ve formátu PDF

Další informace Vám rádi poskytneme na kontaktním e mailu:  kurzy.byznys@vscht.cz

Aktualizováno: 27.7.2020 10:43, Autor: Ústav ekonomiky a managementu

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČO: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Copyright VŠCHT Praha 2014
Za informace odpovídá Oddělení komunikace, technický správce Výpočetní centrum
zobrazit plnou verzi